Müügitingimused

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1. Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna www.fshop.ee (edaspidi Pood) Robocop OÜ (edaspidi Müüja) vahel e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. Tooted
2.1. Kaupade hind on eurodes ja sisaldab 20% käibemaksu ilma transpordikuluta.
2.2. Kaupade hind ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Lehekülgedel antud hinnad kehtivad määramata ajaks ja tellides ainult internetipoest. Kaup on Müüja omand, kuni kogu kaubasumma on makstud.
2.3. Müüja jätab endale õiguse loobuda müügist, kui toote sisestamisel on juhtunud tehniline viga süsteemis: näiteks 50EUR’i maksev kinkekaart on järsku müügis 5EUR’iga. Tegemist on ilmselgelt süsteemi veaga ning toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele. Sellisel puhul võtab Müüja Kliendiga alati personaalselt ühendust ning selgitab olukorda.

3. Toodete eest tasumine
3.1. Tellimuse saab tasuda internetimaksena läbi Montonio pangalingi või pangakaardiga või PayPal-iga. Pangalingiga makstes tuleb kassas valida sobiv panga, mille järel suunatakse maksemine turvalisse Montonio makse keskkonda, kus toimub panka sisselogimine.

3.2. Tasuda saab ka PayPal-iga.

Maksevõimalused:

  • Pangalingiga (Montonio):
    • Eesti pangad — Swedbank, SEB, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut
    • Soome, Läti ja Leedu pangad — vastavad pangad loetelust
  • Kaardimakse VISA/MASTERCARD kaartidega (Montonio)
  • PayPal makse

4. Kaupade tarnimine
4.1. Tarnevõimalused on:

  • Eesti piires:
    • Ise järgi tulemine — Sparta Spordiklubi (Pärnu mnt 139c, Tallinn) infolett (tasuta)
    • Pakiautomaadid — Itella Smartpost, Omniva, DPD
    • Kuller — DPD
  • Baltikumi piires:
    • Pakiautomaadid — Itella Smartpost, Omniva, DPD
    • Kuller — DPD
  • Soome ja Euroopa piires:
    • Postkontor — Omniva, Itella Smartpost
    • Kuller — DPD
  • Ameerika Ühendriigid
    • Fikseeritud
    • Kuller — DPD

4.2. Tarneaeg on Eesti piires tavapäraselt 3-5 tööpäeva.

4.4. Klient on kohustatud enne tellimuse sooritamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
4.5. Klient saab kauba omanikuks pärast selle eest tasumist.

Toodete tagastamine

  • Tagastada saab vigastatud või valesti saadetud kaupu 14 päeva jooksul tellimusest. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis.
    • Ava toote originaalpakend ettevaatlikult ja kaupa kahjustamata.
    • Kui pakend ei ole avatav, siis ei pea tagastatav kaup olema originaalpakendis.
  • Tagastamisõiguse kasutamiseks esita tagastusavaldus e-posti aadressile abit@fitshop.ee 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
    • Tagastamisvormi leiad siit.
  • Peale toote tagastamist tuleb kaup viivitamatult (kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul) tagastada. Müüja teeb tagasimakse viivitamatult (kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul) peale taganemisavalduse kättesaamist.

Tagastamisega seotud kulud summas kuni 10€ (kümme eurot) tasub klient (v.a. juhul, kui ostetud tootel ilmnevad puudused). Toote tagastamise korral kannab Müüja tagasi toote eest tasutud summa (s.h postikulu, mille klient tasus toote kohaletoimetamiseks) samale pangakontole, millelt vastav makse Müüja laekus.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Toote pakendi peab avama seda rikkumata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, siis ostja pakendi rikkumise eest ei vastuta.

5. Tellimuste vastuvõtmine
5.1. Tellimuse vastuvõtmisel on vastuvõtjal alati vaja kontrollida pakkide kogus ning et pakend oleks rikkumata. Rikutud või defekti ilmnemisel tuleb paluda paki toojal(autojuhil) teha märge transpordi saatelehele, märke puudumisel paki transportija ei vastuta vigastuste hüvitamise eest. Kui saadetist avades avastatakse puuduvaid /rikutuid tooteid, klient peab koheselt ühendust võtma Müüjaga. Kliendil on Poest ostetud kaubale alates kauba kättesaamisest 14-päevane lepingust taganemise õigus (edaspidi 14-päevane tagastusõigus) vastavalt allpool toodud lepingutingimustele.
5.2. Ostes Poest, nõustub Klient tagastusõiguse kasutamiseks järgmiste tingimustega:
5.2.1. Tagastada saab vigastatud või valesti saadetud kaupu 14 päeva jooksul tellimusest. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis (Klient peab toote originaalpakendi avama ettevaatlikult ja kaupa kahjustamata. Kui pakend ei ole avatav, siis ei pea tagastatav kaup olema originaalpakendis).
5.2.2. Tagastamisõiguse kasutamiseks esitama tagastusavalduse e-posti aadressil abi@fitshop.ee 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
5.2.3. Lepingust taganemisel tuleb ostetud asi viivitamatult (kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul) tagastada. Müüja kohustub viivitamatult (kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul) taganemisteate saamisest tagastama Kliendi poolt tasutud summa.
5.2.3. Tagastamisvormi leiad siit.
5.2.4. Tarbijavaidluste komisjon https://komisjon.ee/
5.2.5. Internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm.

6. Vastutus ja vääramatu jõud
6.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
6.2. Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

7. Garantii
7.1 Kui garantii kohta ei ole eraldi märgitud toote kirjelduse juures, on see tavaliselt 1 (üks) aasta (ei puuduta meil müüdavaid kulutooteid).
7.2. Kui tootel ilmneb viga garantiiaja jooksul, võta ühendust Müüjaga e-mailiga abi@fitshop.ee. Garantii tingimuste alla kuuluvad varuosade ja sellega kaasnevad vahetuse kulutused (garantii alla ei kuulu veekahjustused, tulekahju, seadme valest kasutamisest tulenevad, normaalne kulumine või muud vastavad kahjustused ja vead). Täpsemad tootja poolt määratletud garantiitingimused saad koos tootega. Hoia arve alles, see kehtib garantiitunnistusena.

8. Muud tingimused
8.1. Kõiki Poest külastamise ja ostude sooritamise käigus saadud Kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Müüja ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele.
8.2. Kliendi ja Müüja vahel seoses Poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
8.3. Müüja jätab endale võimaluse vajadusel võtta ühendust kliendiga, et katkestada tellimus segastel juhtudel. Tellimusi ei saadeta välismaale – Orders to foreign countries will not be shipped.