Kasutus- ja müügitingimused

ÜLDSÄTTED

Baltic Nutrition Partners OÜ, registrikood 14864342, aadress Maakri 19/1, Tallinn, 10145 (edaspidi “meie,” või “müüja,”) veebiaadressiga: https://www.fitshop.ee/ (edaspidi “veebileht”), avalikustab käesoleval lehel oma e-poe kasutus- ja müügitingimused.

KASUTUS JA MÜÜGITINGIMUSED
  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde, hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
  • Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Hinnamuudatuse korral on kliendil õigus saada kaup hinnaga, mis toote juures tehingu tegemisel näidatud oli (va siis juhul kui tegemist oli ilmselge tehnilise veaga, nt 100 eurone toode oli müügil 1 euroga).
  • Outletis müüdavate toodete “best before” või “parim enne” kuupäev on lähenemas, vastava sisuline info on toote juures märgitud. Outletis olevate toodete kogused on rangelt piiratud ja komplekteerimisel võib ilmneda, et tooteid ei jagu. Soodushinnaga tooted ei kuulu asendamisele täishinnaga toodetega.
  • Fitshop.ee keskkonnas sisseloginutele kehtib soodustus 5% pea kõikidelt täishinnaga toodetelt (erandid nt kinkekaardid).
  • Kõik Fitshop e-poe tootepildid ja videod on illustratiivse tähendusega.
TELLIMINE
  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi, seejärel klikkida nupul „Vaata ostukorvi,“ misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele. Pärast nõutud andmete sisestamist tasub Klient Toote eest internetipanga pangalingi vahendusel ning  kinnitab tellimuse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde.”
  • Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) 7 tööpäeva jooksul.
MAKSEVIISID
  • Veebipoes toimuvad maksed läbi Montonio pangalingi. Maksmisel suunatakse ostja turvalisse Montonio keskkonda, kus toimub panka sisselogimine. Pangalingiga maksmisel on võimalik kasutada pankasid nagu Swedbank, SEB, LHV, Coop Pank, Luminor, Citadele ja Revolut. 
  • Fitshop e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud välja eurodes ilma transpordikuluta ning sisaldavad käibemaksu 22%.
KOHALETOIMETAMINE
  • Kaup toimetatakse kohale Eesti, Läti, Leedu ja Soome piires.
  • Kaup toimetatakse tarbijani pakiautomaadi teenuse kaudu.
  • Kuni kella 14.00-ni tehtud tellimused pannakse võimalusel teele samal päeval. Hilisemad ja nädalavahetusel tehtud tellimused pannakse teele järgmisel tööpäeval. Kampaaniate korral kuni 7 päeva jooksul.
  • Kaup tarnitakse üldjuhul pakiautomaati 2 tööpäeva jooksul, hiljemalt 7 tööpäeva jooksul Eestis ning kuni 14 tööpäeva jooksul Soomes, Lätis ja Leedus.
  • Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega,  mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta ning hoiutähtaja lõppu. Automaadid on avatud 24 tundi. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva.
  • Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Klient on kohustatud säilitama eelpool nimetatud SMS teate kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni.
  • Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.
TOOTE TAGASTAMINE
  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele]. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile (info@fitshop.ee) hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  • Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
PRETENSIOONIDE ESITAMISE ÕIGUS
  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@fitshop.ee.
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  • Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Probleemide ilmnemisel palun võtta ühendust meiliaadressil info@fitshop.ee.
  • Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Baltic Nutrition Partners OÜ | Harjumaa, Tallinn linn, Maakri tn 19/1, 10145 | tel +372 552 3528 | info@fitshop.ee